Logo laten ontwerpen.
Als je het aan ons vraag is een goed logo onmisbaar voor elk bedrijf. Het logo is één van de eerste dingen die potentiële klanten zien. Of het nu is op social media of op de deur van je winkel – jouw logo is letterlijk je visitekaartje. Maar wat is een goed logo? En waar kun je je logo laten ontwerpen? Wij leggen het je uit.
onderscheid jezelf
Je logo laten ontwerpen door een professional.
In één oogopslag duidelijk waar je bedrijf voor staat en wat je doet. Dat is waar een logo volgens ons aan moet voldoen. Een logo moet emotie oproepen en je bedrijf helpen zich te onderscheiden van je concurrentie. Het moet op een positieve manier blijven hangen en bijdragen aan de totale merkbeleving. Juist daarom worden logo’s ook vaak gebruikt op zoveel verschillende plekken, het is letterlijk en figuurlijk het uithangbord van je business. Je logo laten ontwerpen door een professional is dus vaak een goed begin. Met ons online marketing bureau helpen wij enthousiaste ondernemers die de wereld graag, net als wij, een beetje mooier willen maken.


Je bedrijf in de schijnwerpers
Je logo laten maken, hoe werkt dat eigenlijk?
Opvallen tussen alle schreeuwerige reclames en toch dicht bij de kernwaarden blijven van je bedrijf, hoe doe je dat eigenlijk? Als je het aan ons vraagt begint het laten maken van een logo altijd met de essentie van je bedrijf en kennis van je doelgroep. Je wilt tenslotte je merk op de juiste manier in de markt zetten. Daarom starten we altijd met een inspiratiesessie, waarbij we samen met jou op zoek gaan naar de kernwaarden van jou en je doelgroep. Vervolgens gaan onze enthousiaste logo ontwerpers voor je aan de slag. Zo weet je zeker dat je nieuwe logo aansluit bij je bedrijf en jij je bedrijf elke dag in de schijnwerpers kunt zetten.
Dit zeggen onze
klanten over ons.
Website e-book
Jair Burgers
Website e-book
Sanne
Website e-book
Jordy Seegers
Hosting en onderhoud
Bart
Hosting
Jorrit Hanssen
Brandbook
Robin
Meet the Bakkies
Het Pittig Bakkie Team.
Advertentie tijgers en marketing specialisten
Samen met jou maken wij de
wereld graag elke dag een
beetje mooier.
De perfecte basis voor je business
Logo en huisstijl laten ontwerpen.
Natuurlijk wil je impact maken met je bedrijf. Juist daarom wil je graag een blijvende indruk achterlaten. Een herkenbaar logo is daarbij erg handig, maar wat dacht je van de rest van je branding. Met een goede branding vertel je je merkverhaal, prikkel je je doelgroep, roep je emotie op en verhoog je de betrokkenheid van klanten bij je bedrijf. Door je merkwaarden te vertalen naar een sprekend design, weten klanten direct wat ze van jou en je bedrijf kunnen verwachten. Zo zorg je ervoor dat je de klanten aantrekt die bij jou en je bedrijf passen en die vaak bereid zijn net iets meer te betalen voor je service of product. Je zorgt daarnaast ook voor een stuk herkenbaarheid, waardoor je “on top of mind” blijft tot het moment dat ze je nodig hebben.


Quanta costa
Dit kost een logo laten ontwerpen.
Natuurlijk kun je zelf aan de slag met het ontwerpen van je logo. Toch zien we dat veel ondernemers ervoor kiezen om een logo te laten maken. Niet alleen zorgen onze grafisch ontwerpers voor de vertaling van je merkwaarden, maar ze houden ook rekening met de wensen van je doelgroep. Wat dat moet kosten? Dat hangt af van je wensen. Wil je alleen een logo laten ontwerpen? Of wil jij dat we je jullie hele huisstijl ontwerpen? De mogelijkheden zijn eindeloos voor logo ontwerp en het ontwikkelen van je nieuwe huisstijl.
Veelgestelde vragen over het laten ontwerpen van je logo.
Wanneer je een logo laat ontwerpen, wil je natuurlijk zeker weten dat je de juiste keuze maakt. Dat begrijpen wij maar al te goed, daarom vind je hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen.
De termen merk, merkidentiteit en logo worden nog wel eens door elkaar gehaald. Hoewel ze allemaal in verband staan tot elkaar is er toch een aanzienlijk verschil. Het merk is het complete plaatje van jouw bedrijf: waar het bedrijf voor staat, de tone of voice, de missie en de visie. Zodra je dit gaat visualiseren in een brandbook met behulp van onder andere kleuren, lettertypes en een logo spreken we van een merkidentiteit (ook wel brand identity genoemd).
Het logo van een bedrijf is dus een onderdeel van de merkidentiteit. Simpel gezegd is een logo een symbool bestaande uit tekst en/of afbeeldingen. Het woord “logo” (ook wel “beeldmerk” genoemd) is afgeleid van het Griekse woord “logos” dat kan worden vertaald als “woord”. Een logo kan bestaan uit één of meerdere woorden, maar kan ook een afbeelding zijn of een combinatie van zowel tekst als afbeeldingen.
Een logo laten ontwerpen doe je natuurlijk niet zomaar. Daar heb je vaak een goede reden voor, je wilt tenslotte een verpletterende indruk maken op je (potentiële) klanten. Zo weet je zeker dat je in gedachten blijft totdat ze je dienst of product nodig hebben. Een logo helpt bij een positieve merkbeleving.
Natuurlijk wil je vooraf graag weten waar je aan toe bent, vinden wij ook altijd fijn! Juist daarom zijn we heel transparant over de kosten voor het ontwerpen van een logo of een nieuwe huisstijl. Toch is het lastig om een prijs te geven zonder dat we je wensen kennen. Om je toch een beeld te geven van de kosten voor het laten maken van een logo, is hier een vanaf prijs. Het laten ontwerpen van een logo start vanaf 500,- EUR. Het laten ontwikkelen van een nieuwe huisstijl vanaf 950,-. Wat je daarvoor kunt verwachten? Dat lees je hier.
Wil je graag starten met een nieuw bedrijf, wil je je bedrijf herpositioneren of wil je zelf bepalen welk gevoel mensen krijgen als ze denken aan jouw bedrijf? Dan is een (re)branding iets voor jou! Op basis van jouw input, je wensen en je doelgroep gaan onze enthousiaste creatievelingen graag voor je aan de slag.
Simpel, onze experts maken niet alleen graag mooie dingen, maar combineren het altijd met de kennis van de markt en de doelgroep. Bij Pittig Bakkie werken namelijk een hoop creatieve online marketing tijgers die precies weten wat er nodig is om meer te verkopen en je omzet te verhogen. Daarnaast starten we altijd met een kick-off sessie om je nog beter te leren kennen. Tijdens deze sessie vuren wij een hoop moeilijke vragen op je af. Zo weten we precies waar je bedrijf voor staat, waar je naartoe wilt en hoe je doelgroep eruit ziet. Vervolgens gaan wij verder op onderzoek uit. Zo weten we vooraf precies wie je doelgroep is en waar deze mensen op zitten te wachten. In combinatie met onze eigen kennis en ervaring gaan onze creatievelingen voor je aan de slag.
Wil je een duidelijker beeld van wat jij ongeveer kwijt zou zijn aan adverteren op Facebook? Bel dan met een van onze online marketeers!