Google Ads uitbesteden.
Heb je geen zin meer om zelf je advertenties te maken, waarbij je niet precies weet wat je nu eigenlijk doet? Wil je adverteren met resultaat of lijkt het je een fijn idee dat een Google advertentie specialist met je meekijkt? Dan kun je je Google Ads uitbesteden!
Laat je bedrijf groeien
Jouw Google Ads uitbesteden.
Met miljoenen gebruikers per dag is Google de meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Als rasechte ondernemer heb je dus ook vast wel eens geprobeerd om te adverteren via Google, het is tenslotte een mooie manier om een hoop nieuwe mensen te bereiken. Tenminste, als je het goed doet! Misschien heb je zelf je eigen advertenties gemaakt zonder strategie of heb je dit laten doen door een bedrijf. Misschien staat je concurrent altijd net een plekje hoger, gaat je budget er veel te snel doorheen of heb je te weinig verkopen. Wat het ook is, wanneer de resultaten tegenvallen is Google adverteren niet leuk en kan onverhoopt een hoop geld kosten. Gelukkig kun je Google Ads uitbesteden aan één van onze SEA specialisten. Zij geven je niet alleen praktische tips en advies over de beste manier van adverteren of helpen bij opzetten van een goed bedachte campagne, maar zorgen ook voor resultaat! Zo kun jij je bedrijf verder laten groeien en zorgen wij voor de rest.
Even in het kort
Google adverteren: De mogelijkheden.
Ben je op zoek naar meer online zichtbaarheid, meer klanten op je website of webshop en meer verkopen? Dan is adverteren op Google misschien wel iets voor jou. Met Google adverteren heb je namelijk meer grip op de toestroom van het aantal potentiële klanten. Door te adverteren laat je namelijk actief, aan een gerichte doelgroep, zien waar jij en je bedrijf voor staan. Afwachten totdat er een nieuwe klant aankomt is dan ook verleden tijd. Hiervoor zijn er binnen Google Ads simpel gezegd 4 verschillende mogelijkheden, namelijk Google Search, Google Display, Google Shopping en adverteren via Youtube (uiteraard zijn er nog meer manieren, maar dit zijn de 4 belangrijkste pijlers).
Google Search.
Google search is de manier van adverteren die de meeste mensen het vaakst voorbij zien komen. Dit zijn namelijk de advertenties die boven de normale zoekresultaten staan, wanneer je iets opzoekt in Google. Vaak herken je deze aan de dikgedrukte tekst advertenties of adv. Met Google search kun je je advertentie laten zien als gebruikers op bepaalde woorden zoeken. Dit is natuurlijk super handig, want als jij witte sokken verkoopt en iemand zoekt op “witte sokken kopen” is dat natuurlijk een potentiële klant. Je kunt het zelfs nog specifieker maken. Stel, je verkoopt witte sokken voor jongeren in de regio van Utrecht, dan kun je zelfs de regio en demografische gegevens van gebruikers gebruiken om je advertentie alleen aan jongeren in de regio Utrecht te laten zien. Handig toch?
Google Display.
Google display campagnes zijn advertenties die binnen het partnernetwerk van Google worden uitgezet. Dit zijn de reclames die je ziet wanneer je iets hebt opgezocht op Google en vervolgens voorbij ziet komen wanneer je op je favoriete blog of website aan het rondsnuffelen bent. Hierbij worden vaak banners of foto’s gebruikt om mensen opnieuw in contact te laten komen met je bedrijf. Dit wordt ook wel remarketing genoemd. Mensen die op een bepaald zoekwoord hebben gezocht, nog niet hebben geklikt of niets online hebben besteld kun je op deze manier opnieuw met je bedrijf in contact brengen.
Google Shopping.
Een mooie optie voor elk bedrijf dat online producten verkoopt, is Google shopping. Met Google shopping kun je jouw producten laten zien, wanneer mensen op gerelateerde zoekwoorden zoeken. Je producten worden dan bovenaan in Google getoond, met afbeelding en prijs. Aangezien dit het eerste is wat een potentiële klant te zien krijgt, is dit een mooie kans om meer mensen naar je webwinkel te krijgen en uiteindelijk meer te verkopen. En klikken ze niet, dan hebben ze wel je producten voorbij zien komen.
Wij helpen je met het
ontwerpen, schrijven en monitoren
van succesvolle campagnes.
Samen maken wij er wat moois van.
Door de jaren heen hebben we al een hoop verschillende websites gemaakt. Natuurlijk laten we deze website ontwerpen graag aan je zien, maar we laten ons ook graag uitdagen. Dus heb je een leuk idee, challenge us!
Jonkcars
Elke auto is welkom bij JONKCARS
Drukvriend
Maak zijn of haar dag bijzonder en geef een persoonlijk cadeau
WeQuit
Stoppen met roken? Stop slim, stop samen.
Watts OneFlow
OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder
Webbouwen aan de keukentafel
Een website die raakt, makkelijk gemaakt.
Hoorus
úw audicien.
Jonkcars
Elke auto is welkom bij JONKCARS
Drukvriend
Maak zijn of haar dag bijzonder en geef een persoonlijk cadeau
WeQuit
Stoppen met roken? Stop slim, stop samen.
Watts OneFlow
OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder
Webbouwen aan de keukentafel
Een website die raakt, makkelijk gemaakt.
Hoorus
úw audicien.
Google Ads specialist
Wat je kunt verwachten van je eigen Google Ads specialist.
Wat kun je verwachten, wanneer wij je Google advertenties uit handen nemen? Dat is iets wat wij ook graag vooraf zouden willen weten. Wij houden namelijk van duidelijkheid, jij toch ook? Top, dan laten we snel beginnen! We starten eigenlijk altijd met een inspirerende kick-off meeting onder het genot van een pittig bakkie. Zo leren wij alle in- en outs van je bedrijf kennen en weet jij vooraf precies hoe wij te werk gaan. Daarna gaan wij op onderzoek uit. Zo gaan we niet alleen op zoek naar de beste manieren om voor jou om te adverteren, maar kijken we ook direct naar best practices van je concurrenten. Als we precies weten wat we gaan doen en hoe we het gaan aanpakken, gaan we aan de slag met het inrichten van de advertenties, het instellen van de juiste zoekwoorden en het maken van een gerichte landingspagina. Daarna zetten wij je advertenties live. Natuurlijk wil je precies weten hoe je budget wordt uitgegeven en wat het je oplevert. Daarom krijg je van ons geen lange rapporten met nutteloze informatie, maar praten wij je persoonlijk bij tijdens een maandelijkse zoom call. We nemen dan alles met je door en laten je precies zien waar we nu staan en waar we naartoe gaan. Onze enthousiaste Google Ads experts nemen daarbij graag alles voor je uit handen om succesvol te adverteren. Het enige dat jij hoeft te doen is content aanleveren, wij doen de rest.
Wij
ontwerpen
runnen
monitoren
je
Google advertenties
Succesvol adverteren op Google Ads.
Zonder vast contract
Wij houden niet van lange contracten. We geloven namelijk in de kracht van een succesvolle samenwerking. Wanneer jullie blij zijn met ons (en wij met jullie) en de resultaten zijn goed, is er geen reden om te stoppen.
De wereld mooier maken
Wij houden van goede ideeën en bedrijven die de wereld elke dag een beetje mooier maken. Daar gaat ons hart echt sneller van kloppen. Onze Google Ads specialisten helpen je dan ook graag om jouw product of dienst aan de wereld te laten zien. Zo kun je nog meer impact maken!
Maandelijkse (zoom)call
Natuurlijk wil je precies weten hoe je budget wordt uitgegeven en wat het je oplevert. Maar aan ellenlange rapporten vol zinloze informatie heb jij als rasechte ondernemer natuurlijk helemaal niets. Daarom praten wij je elke maand persoonlijk bij tijdens een maandelijkse zoom call. We nemen dan alles met je door en laten je precies zien waar we nu staan en waar we naartoe gaan.
Proactief bijsturen
Uiteraard monitoren wij de resultaten van alle Google Ads campagnes continu, maar dat is voor ons niet genoeg. Wij gaan namelijk voor maximaal resultaat. Daarom blijven wij proactief bijsturen en maken wij aanpassingen wanneer dit nodig is om meer resultaat uit je budget te halen. Jij blij, wij blij.
Dit zeggen onze
klanten over ons.
Google Ads
Rogier van den Akker
Google Ads
Yoram Uden
Google Ads
Rogier van den Akker
Google Ads
Yoram Uden
Meet the Bakkies
Het Pittig Bakkie Team.
Advertentie tijgers en marketing specialisten
Wij laten je business stralen
met Google Ads.
Hoe pak je dat aan?
Zo laat jij je bedrijf verder groeien met Google Ads.
Wanneer jij je Google Ads uitbesteedt aan onze advertentie specialisten kunnen wij je helpen je bedrijf verder te laten groeien. Hoewel je je er niet druk om hoeft te maken, wil je natuurlijk wel weten dat het goed zit. Daarom vertellen wij je graag hoe wij online het verschil maken.
De juiste doelgroep om je Google advertenties aan te laten zien
Één van de belangrijkste factoren voor een succesvolle advertentie is een duidelijk beeld van je doelgroep. Simpel gezegd: voor wie is de advertentie bedoeld? Met een antwoord op deze vraag, kunnen wij onszelf namelijk inleven in je klanten en kunnen wij doelgericht adverteren. Zo houden we niet alleen rekening met het gebruik van de juiste zoektermen, maar ook met geografie en demografische kenmerken van je doelgroep.
Opvallen tussen de concurrentie
“Why fit in when you were meant to stand out?”
De mate waarin jij je, in positieve zin, kunt onderscheiden van je concurrentie is ook ontzettend belangrijk voor het eindresultaat. Hoe wij dat doen? Nou, simpel. Naast aansprekende advertentie teksten maken wij ook gebruik van sitelink extensies. Dit zijn extra zaken, zoals: Unique selling points, extra informatie, contactgegevens etc. die je aan je advertentie kunt toevoegen. Op deze manier neemt jouw advertentie meer ruimte in beslag en val je meer op.
Hoe pak je dat aan?
Zo laat jij je bedrijf verder groeien met Google Ads.
Gerichte landingspagina’s
Het maken van een goede landingspagina, met relevante informatie is net zoals bij SEO ontzettend belangrijk voor het eindresultaat. Hoewel je namelijk kunt adverteren binnen Google, is Google er wel bij gebaat de beste informatie aan haar gebruikers voor te schotelen. Om deze reden krijgt elke advertentie ook een kwaliteitsscore. Wanneer jouw advertentie dus naar een landingspagina gaat, met relevante teksten en afbeeldingen, krijg je een hogere score. Hierdoor vergroot je jouw kans op succes!
Blijven optimaliseren van je Google advertenties
Natuurlijk komen wij beslagen ten ijs en gaan wij altijd met een gedegen strategie aan de slag. Toch blijven wij optimaliseren. Niet alleen om simpelweg zaken te verbeteren, maar ook door kleine wijzigingen uit te voeren om alles uit je budget te halen. Kleine aanpassingen hebben soms namelijk een groot effect. Stel je maar eens voor dat je het aantal verkopen elke maand met 1% kunt verhogen.
Is alles nog niet helemaal helder? Of ben je gewoon benieuwd naar wat er nog meer mogelijk is? Bekijk dan onze veelgestelde vragen!