Twitter adverteren.
Van plan om met behulp van de bekende blauwe vogel jouw verhaal aan je doelgroep te vertellen? Dan kunnen onze social media specialisten je verder helpen! Adverteren op Twitter is namelijk een van de diensten waar onze experts zich mee bezig houden. Lees hieronder wat adverteren op Twitter voor jou kan betekenen en waarom je hier gezien wil worden.
Laat je bedrijf groeien
Adverteren op Twitter.
Wil jij groeien met je bedrijf? Meer zichtbaarheid, merkbekendheid, leads, verkopen, omzet en meer mogelijkheid tot uitbreiding. Dit gebeurt natuurlijk niet zomaar, dat hoeven wij je niet te vertellen. Adverteren is een van de meest bekende en misschien ook wel effectiefste manieren om te groeien met je bedrijf. Helaas is het adverteren alleen niet voor iedereen weggelegd. Adverteren zonder strategie, niet weten waar je moet beginnen, bezorgd zijn om het kostenplaatje of er geen plezier aan beleven. Herkenbaar? Dan is het uitbesteden van Twitter adverteren voor jou! Zo heb jij alle positieve effecten van het adverteren zonder dat je je helemaal hoeft te verdiepen in hoe zo’n advertentie in elkaar steekt en wat je allemaal moet doen als die advertentie eenmaal loopt. Bij Pittig Bakkie vinden wij dat leuk, adverteren! Daarom helpen wij ondernemers op een missie, zoals jij, graag om je verhaal, bedrijf en product bij je doelgroep te krijgen. Adverteren op Twitter is een van de manieren waarop we dit doen!
Maak impact met jouw verhaal
Adverteren op Twitter voor jou.
Adverteren op Twitter biedt veel mogelijkheden. Wil jij dat meer mensen jouw bedrijf en verhaal kennen zodat je meer impact kunt maken? Dan is Twitter bijvoorbeeld iets voor jou. Wil je meer leads genereren? Kan ook! Of wil je meer in gesprek met je (potentiële) klanten (en dus meer directe interactie met je doelgroep)? Ook dan ben je op Twitter aan het juiste adres.
Met zo’n twee miljoen dagelijkse gebruikers is Twitter een uitstekend kanaal om je bedrijf te promoten. De opties om jouw doelgroep te targeten zijn dan ook aanwezig. Zo target je niet alleen op geslacht of leeftijd, maar ook op de verschillende onderwerpen waar twitteraars over in gesprek zijn of zelfs op Twitter accounts die zij volgen. Dankzij deze laatste twee opties weet je zeker dat de mensen die jouw advertentie zien, ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in waar jij over adverteert, handig hè?
Adverteren op Twitter brengt dus een hoop voordelen en handige trucjes met zich mee. Maar dit betekent ook dat er bijgehouden moet worden wat werkt en dat er iemand met die informatie de advertenties moet optimaliseren voor het juiste resultaat. Ben jij niet iemand die ervan houdt om dagelijks bezig te zijn met deze cijfers en het verbeteren van je campagnes? Of heb je er gewoonweg geen tijd voor? Dan kun je terecht bij onze social media experts! Zij nemen dit deel voor je uit handen terwijl jij je focust op wat jij goed doet: de wereld een stukje mooier maken.
Wij helpen je met het
ontwerpen, schrijven en monitoren
van succesvolle campagnes.
Samen maken wij er wat moois van.
Door de jaren heen hebben we al een hoop verschillende websites gemaakt. Natuurlijk laten we deze website ontwerpen graag aan je zien, maar we laten ons ook graag uitdagen. Dus heb je een leuk idee, challenge us!
Watts OneFlow
OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder
Current
GE current, a Daintree company
Watts OneFlow
OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder
Current
GE current, a Daintree company
Wij
ontwerpen
runnen
monitoren
je
Twitter advertenties
Wanneer wij voor jou op Twitter adverteren.
Strategie
Adverteren zal in 90% van de gevallen uitlopen op niks als er geen strategie achter zit. Daarom starten wij altijd met het opzetten van een goede strategie voordat we beginnen met adverteren voor jouw bedrijf. Om zo’n strategie voor jou te maken, hebben we wel het een en ander van je nodig. We vinden het namelijk belangrijk dat die strategie goed bij jou en je bedrijf past. Daarom starten we altijd met een pittig bakje koffie (of thee). Zo leren we elkaar kennen: wij jou, jij ons, maar we leren ook jouw bedrijf en het verhaal achter je bedrijf kennen. We zijn altijd geïnteresseerd in wat je doet, maar vooral ook in waarom je het doet. Als we dat weten, kunnen we je doelgroep ervan overtuigen om bij jou te kopen in plaats van bij je concurrent. Dan wordt adverteren op Twitter pas echt effectief.
Budget
Ook je advertentiebudget is een belangrijk onderdeel van die strategie. Zonder budget komt er namelijk helemaal niks terecht van al die mooie ideeën. Gelukkig is een advertentiebudget bij ons in goede handen. We gaan namelijk met jouw budget om alsof het dat van ons is. Zien we dat een tekst of afbeelding minder goed aanslaat bij de doelgroep dan verwacht, schakelen wij gelijk en gaan we hiermee aan de slag. We houden dit op dagelijkse basis in de gaten, zodat je budget altijd zo effectief mogelijk uitgegeven wordt.
Als je zelf aan de slag gaat met adverteren op Twitter, zie je misschien dat het toch aardig wat van jouw waardevolle tijd in beslag kan nemen. Tijd die je liever besteedt aan andere dingen die jij goed kan. Dat doen wij namelijk ook het liefst, daarom zijn we zo graag bezig met adverteren. Wij ontzorgen we je graag zoveel mogelijk als het gaat om je Twitter ads. We vragen jou alleen maar om wat basis beeldmateriaal en eventueel een landings- en bedankpagina voor het opzetten van de campagne. Wij denken voor je uit hoe we de doelgroep het beste kunnen targeten en zorgen dat we hier scherpe, aantrekkelijke teksten voor schrijven. Gecombineerd met het beeldmateriaal bouwen we effectieve advertenties. Vanaf daar analyseren en optimaliseren wij jouw advertenties. Zodat we altijd de beste resultaten voor je halen! In de tussentijd kun jij bezig houden met waar jij goed in bent: het runnen van je bedrijf en mooier maken van de wereld!
Een samenwerking moet passend zijn, geloven wij. Zowel voor jou als voor ons. Daarom hanteren wij geen vaste contracten. Wel vragen we enige commitment van je in de vorm van een minimale samenwerkingsperiode van drie maanden. Deze tijd gebruiken we om elkaar goed te leren kennen en jouw Twitter ads optimaal te laten lopen.
Zit jij al op het puntje van je stoel en denk je: “Ja die samenwerking wil ik aangaan!”? Neem dan gewoon even contact met ons op, vinden we leuk!
Dit zeggen onze
klanten over ons.
Twitter Ads
Wesley Buitenhuis
Twitter Ads
Cindy Aguero
Twitter Ads
Yoeri Meulemans
Twitter Ads
Wesley Buitenhuis
Twitter Ads
Cindy Aguero
Twitter Ads
Yoeri Meulemans
Meet the Bakkies
Het Pittig Bakkie Team.
Meet the Bakkies
Wij laten jouw business stralen
met Twitter advertenties.
Op een rijtje
De voordelen van adverteren op Twitter.
Je bent tot hier gekomen, wat waarschijnlijk betekent dat je wel wat meer wil weten over adverteren op Twitter. We’ve got you! We vertellen je namelijk graag welke voordelen Twitter adverteren biedt en waarom je hier gebruik van wil maken.
Allereerst zijn er in Nederland zo’n 2 miljoen dagelijkse Twitter gebruikers. Zij zijn allemaal te targeten op basis van leeftijd, geslacht, locatie, en zelfs op de taal waarin ze tweeten. Dankzij deze target mogelijkheden kun je via Twitter heel gericht adverteren. Maar dat is nog niet alles. Omdat Twitter vooral mobiel gebruikt wordt, is er ook de optie om op gebruikers van een bepaald besturingssysteem (Android of iOS), telefoon merk of model en zelfs een bepaalde telefoonprovider te targeten.
Met adverteren op Twitter ben je altijd relevant! Bij Twitter target je, naast de bovengenoemde opties, namelijk ook op onderwerpen of bepaalde trefwoorden. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld target op het trefwoord ‘voetbal’, je advertentie alleen gezien wordt die mensen die zelf ook over voetbal twitteren. Hierdoor is jouw advertentie altijd relevant voor degene die het ziet.
Is alles nog niet helemaal helder? Of ben je gewoon benieuwd naar wat er nog meer mogelijk is? Bekijk dan onze veelgestelde vragen!
Zonder advertentiebudget
Organische Tweets.
Twitter is meer dan alleen adverteren. Het is een erg goed medium om direct contact te hebben met je (potentiële) klanten en om hun vragen te beantwoorden. Daarnaast is het een makkelijk en, dankzij de limiet van 280 tekens, ‘to-the-point’ platform om je volgers van relevante informatie over je bedrijf of product te voorzien. Toch blijkt in de praktijk dat het niet zo makkelijk is om dagelijks, of zelfs wekelijks, een goede en relevante tweet te plaatsen. Wellicht heb je te weinig tijd of vergeet je het gewoon even. In dat geval is het uitbesteden van je social media beheer een goed idee!