Twitter adverteren.

Van plan om met behulp van de bekende blauwe vogel jouw verhaal aan je doelgroep te vertellen? Dan kunnen onze social media specialisten je verder helpen! Adverteren op Twitter is namelijk een van de diensten waar onze experts zich mee bezig houden. Lees hieronder wat adverteren op Twitter voor jou kan betekenen en waarom je hier gezien wil worden.

Laat je bedrijf groeien

Adverteren op Twitter.

Wil jij groeien met je bedrijf? Meer zichtbaarheid, merkbekendheid, leads, verkopen, omzet en meer mogelijkheid tot uitbreiding. Dit gebeurt natuurlijk niet zomaar, dat hoeven wij je niet te vertellen. Adverteren is een van de meest bekende en misschien ook wel effectiefste manieren om te groeien met je bedrijf. Helaas is het adverteren alleen niet voor iedereen weggelegd. Adverteren zonder strategie, niet weten waar je moet beginnen, bezorgd zijn om het kostenplaatje of er geen plezier aan beleven. Herkenbaar? Dan is het uitbesteden van Twitter adverteren voor jou! Zo heb jij alle positieve effecten van het adverteren zonder dat je je helemaal hoeft te verdiepen in hoe zo’n advertentie in elkaar steekt en wat je allemaal moet doen als die advertentie eenmaal loopt. Bij Pittig Bakkie vinden wij dat leuk, adverteren! Daarom helpen wij ondernemers op een missie, zoals jij, graag om je verhaal, bedrijf en product bij je doelgroep te krijgen. Adverteren op Twitter is een van de manieren waarop we dit doen!

Pittig Bakkie Online Marketing Nijmegen
Pittig Bakkie Online Marketing Nijmegen

Maak impact met jouw verhaal

Adverteren op Twitter voor jou.

Adverteren op Twitter biedt veel mogelijkheden. Wil jij dat meer mensen jouw bedrijf en verhaal kennen zodat je meer impact kunt maken? Dan is Twitter bijvoorbeeld iets voor jou. Wil je meer leads genereren? Kan ook! Of wil je meer in gesprek met je (potentiële) klanten (en dus meer directe interactie met je doelgroep)? Ook dan ben je op Twitter aan het juiste adres. 

Met zo’n twee miljoen dagelijkse gebruikers is Twitter een uitstekend kanaal om je bedrijf te promoten. De opties om jouw doelgroep te targeten zijn dan ook aanwezig. Zo target je niet alleen op geslacht of leeftijd, maar ook op de verschillende onderwerpen waar twitteraars over in gesprek zijn of zelfs op Twitter accounts die zij volgen. Dankzij deze laatste twee opties weet je zeker dat de mensen die jouw advertentie zien, ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in waar jij over adverteert, handig hè?

Adverteren op Twitter brengt dus een hoop voordelen en handige trucjes met zich mee. Maar dit betekent ook dat er bijgehouden moet worden wat werkt en dat er iemand met die informatie de advertenties moet optimaliseren voor het juiste resultaat. Ben jij niet iemand die ervan houdt om dagelijks bezig te zijn met deze cijfers en het verbeteren van je campagnes? Of heb je er gewoonweg geen tijd voor? Dan kun je terecht bij onze social media experts! Zij nemen dit deel voor je uit handen terwijl jij je focust op wat jij goed doet: de wereld een stukje mooier maken.

Wij helpen je met het
ontwerpen, schrijven en monitoren
van succesvolle campagnes.

Wij zijn trots op deze projecten.

Door de jaren heen hebben we al een hoop verschillende websites gemaakt. Natuurlijk laten we deze website ontwerpen graag aan je zien, maar we laten ons ook graag uitdagen. Dus heb je een leuk idee, challenge us!

Watts OneFlow

OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder

Current

GE current, a Daintree company

Vorige
Volgende

Watts OneFlow

OneFlow het beste alternatief voor een waterontharder

Current

GE current, a Daintree company

Vorige
Volgende

Wij ontwerpen runnen monitoren je
Twitter advertenties

Video afspelen

Wanneer wij voor jou op Twitter adverteren.

Strategie

Adverteren zal in 90% van de gevallen uitlopen op niks als er geen strategie achter zit. Daarom starten wij altijd met het opzetten van een goede strategie voordat we beginnen met adverteren voor jouw bedrijf. Om zo’n strategie voor jou te maken, hebben we wel het een en ander van je nodig. We vinden het namelijk belangrijk dat die strategie goed bij jou en je bedrijf past. Daarom starten we altijd met een pittig bakje koffie (of thee). Zo leren we elkaar kennen: wij jou, jij ons, maar we leren ook jouw bedrijf en het verhaal achter je bedrijf kennen. We zijn altijd geïnteresseerd in wat je doet, maar vooral ook in waarom je het doet. Als we dat weten, kunnen we je doelgroep ervan overtuigen om bij jou te kopen in plaats van bij je concurrent. Dan wordt adverteren op Twitter pas echt effectief.

Budget

Ook je advertentiebudget is een belangrijk onderdeel van die strategie. Zonder budget komt er namelijk helemaal niks terecht van al die mooie ideeën. Gelukkig is een advertentiebudget bij ons in goede handen. We gaan namelijk met jouw budget om alsof het dat van ons is. Zien we dat een tekst of afbeelding minder goed aanslaat bij de doelgroep dan verwacht, schakelen wij gelijk en gaan we hiermee aan de slag. We houden dit op dagelijkse basis in de gaten, zodat je budget altijd zo effectief mogelijk uitgegeven wordt.

Ontzorgd van A tot Z

Als je zelf aan de slag gaat met adverteren op Twitter, zie je misschien dat het toch aardig wat van jouw waardevolle tijd in beslag kan nemen. Tijd die je liever besteedt aan andere dingen die jij goed kan. Dat doen wij namelijk ook het liefst, daarom zijn we zo graag bezig met adverteren. Wij ontzorgen we je graag zoveel mogelijk als het gaat om je Twitter ads. We vragen jou alleen maar om wat basis beeldmateriaal en eventueel een landings- en bedankpagina voor het opzetten van de campagne. Wij denken voor je uit hoe we de doelgroep het beste kunnen targeten en zorgen dat we hier scherpe, aantrekkelijke teksten voor schrijven. Gecombineerd met het beeldmateriaal bouwen we effectieve advertenties. Vanaf daar analyseren en optimaliseren wij jouw advertenties. Zodat we altijd de beste resultaten voor je halen! In de tussentijd kun jij bezig houden met waar jij goed in bent: het runnen van je bedrijf en mooier maken van de wereld!

Samenwerken met Pittig Bakkie

Een samenwerking moet passend zijn, geloven wij. Zowel voor jou als voor ons. Daarom hanteren wij geen vaste contracten. Wel vragen we enige commitment van je in de vorm van een minimale samenwerkingsperiode van drie maanden. Deze tijd gebruiken we om elkaar goed te leren kennen en jouw Twitter ads optimaal te laten lopen. 

Zit jij al op het puntje van je stoel en denk je: “Ja die samenwerking wil ik aangaan!”? Neem dan gewoon even contact met ons op, vinden we leuk!

Dit zeggen onze
klanten over ons.

Twitter Ads

We hebben de overstap gemaakt naar Pittig Bakkie, tot nu toe erg blij mee. Sjoerd en Iris denken goed mee en zoeken oplossingen “outside the box”.

Wesley Buitenhuis

Twitter Ads

Voor het bedrijf waar ik werk zochten we een betrouwbare partner, die hebben we gevonden in Pittig Bakkie. Ze denken met ons mee en runnen onze advertentie campagnes. Vooral de wekelijkse meetings zijn erg fijn, zo zijn we altijd op de hoogte van wat er gebeurt en kunnen we samen bijsturen.

Cindy Aguero

Twitter Ads

Als marketing manager was ik op zoek naar een partij die mij kon helpen bij alle uitvoerende werkzaamheden. We runnen voor ons bedrijf Twitter, Linkedin en Google advertenties via Pittig Bakkie. Fijne samenwerking.

Yoeri Meulemans

Vorige
Volgende

Twitter Ads

We hebben de overstap gemaakt naar Pittig Bakkie, tot nu toe erg blij mee. Sjoerd en Iris denken goed mee en zoeken oplossingen “outside the box”.

Wesley Buitenhuis

Twitter Ads

Voor het bedrijf waar ik werk zochten we een betrouwbare partner, die hebben we gevonden in Pittig Bakkie. Ze denken met ons mee en runnen onze advertentie campagnes. Vooral de wekelijkse meetings zijn erg fijn, zo zijn we altijd op de hoogte van wat er gebeurt en kunnen we samen bijsturen.

Cindy Aguero

Twitter Ads

Als marketing manager was ik op zoek naar een partij die mij kon helpen bij alle uitvoerende werkzaamheden. We runnen voor ons bedrijf Twitter, Linkedin en Google advertenties via Pittig Bakkie. Fijne samenwerking.

Yoeri Meulemans

Vorige
Volgende

Meet the Bakkies

Het Pittig Bakkie Team.

Meet the Bakkies

Riekie Wiermans

Copywriter en social expert

Deze woorden virtuoos tovert teksten op papier alsof elk woord haar laatste is. Altijd aansprekend, vol inhoud en met een flinke dosis humor. De rest van de tijd helpt ze bedrijven aan meer websitebezoekers en verkopen door SEO teksten te schrijven en social advertentie campagnes op te zetten.  

Online marketing Nijmegen en Websites

Sjoerd de Kleijn

Social strateeg en advertentie tijger

De social strateeg van ons kantoor. Hij zit boordevol creatieve ideeën en schudt in no-time een effectieve social strategie uit zijn mouw voor elk bedrijf. Adverteren, social posts en e-mail marketing. Sjoerd zorgt ervoor dat je bedrijf straalt op Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter. 

Iris-Pittig-Bakkie-Marketingbureau-Nijmegen (1)

Iris Abbas

Social expert en eigenaar

Iris is onze super woman! Zij maakt technische verhalen voor iedereen begrijpelijk, geeft antwoord op al je online marketing vragen en is vaak je eerste aanspreekpunt bij Pittig Bakkie. Ook krijgt Iris energie van het adverteren op socials, e-mail marketing en het ontwerpen van reclame materiaal.

Samen met jou maken wij de
wereld graag elke dag een
beetje mooier.

Pittig Bakkie Online Marketing Nijmegen - Sjoerd de Kleijn

Op een rijtje

De voordelen van adverteren op Twitter.

Je bent tot hier gekomen, wat waarschijnlijk betekent dat je wel wat meer wil weten over adverteren op Twitter. We’ve got you! We vertellen je namelijk graag welke voordelen Twitter adverteren biedt en waarom je hier gebruik van wil maken.

Allereerst zijn er in Nederland zo’n 2 miljoen dagelijkse Twitter gebruikers. Zij zijn allemaal te targeten op basis van leeftijd, geslacht, locatie, en zelfs op de taal waarin ze tweeten. Dankzij deze target mogelijkheden kun je via Twitter heel gericht adverteren. Maar dat is nog niet alles. Omdat Twitter vooral mobiel gebruikt wordt, is er ook de optie om op gebruikers van een bepaald besturingssysteem (Android of iOS), telefoon merk of model en zelfs een bepaalde telefoonprovider te targeten.

Met adverteren op Twitter ben je altijd relevant! Bij Twitter target je, naast de bovengenoemde opties, namelijk ook op onderwerpen of bepaalde trefwoorden. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld target op het trefwoord ‘voetbal’, je advertentie alleen gezien wordt die mensen die zelf ook over voetbal twitteren. Hierdoor is jouw advertentie altijd relevant voor degene die het ziet.

Zonder advertentiebudget

Organische Tweets.

Twitter is meer dan alleen adverteren. Het is een erg goed medium om direct contact te hebben met je (potentiële) klanten en om hun vragen te beantwoorden. Daarnaast is het een makkelijk en, dankzij de limiet van 280 tekens, ‘to-the-point’ platform om je volgers van relevante informatie over je bedrijf of product te voorzien. Toch blijkt in de praktijk dat het niet zo makkelijk is om dagelijks, of zelfs wekelijks, een goede en relevante tweet te plaatsen. Wellicht heb je te weinig tijd of vergeet je het gewoon even. In dat geval is het uitbesteden van je social media beheer een goed idee!

Pittig Bakkie Online Marketing Nijmegen

Veelgestelde vragen over Twitter adverteren.

Wanneer je op Twitter wil gaan adverteren, wil je natuurlijk zeker weten dat het goed gebeurt. Dat begrijpen wij maar al te goed, daarom vind je hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen.

Adverteren op Twitter past bij jou als je: snel je zichtbaarheid en merkbekendheid wil vergroten bij een relevante doelgroep, meer verkeer naar je website wil sturen, meer reacties op je tweets wil of simpelweg je volgersaantal wil vergroten en nog veel meer. Wil je echt weten of adverteren op Twitter bij je past? Bel dan eens met ons. We denken graag met je mee en geven je advies over welk social media platform jij het best kunt gebruiken om je doelstellingen te bereiken. Voordat je begint met adverteren is het namelijk belangrijk dat je goed weet wat je wil bereiken, wie je wil bereiken en wat je ze wil vertellen. Deze drie dingen zijn belangrijk bij het bepalen van je strategie.

Twitter biedt een groot aantal targeting opties, hierdoor kan jij een relevante en geïnteresseerde doelgroep bereiken met Twitter ads. Deze opties bestaan uit demografische en geografische gegevens, maar ook uit de interesses van je doelgroep. Op Twitter target je op de interesses van je doelgroep door middel van trefwoorden. Tweeten zij over het trefwoord dat jij hebt aangegeven in je targeting? Dan krijgen ze je advertentie te zien. Zo is de advertentie altijd relevant voor degene die het ziet.

Meten is weten! Als we jouw Twitter ads uitvoeren, vinden we het belangrijk dat we weten wat voor effect deze ads hebben. Daarvoor moet er een ‘universal website tag’ geïnstalleerd worden op je website. Dit is een stukje code dat ervoor zorgt dat Twitter jouw doelgroep op je website kan volgen. Dit gaat als volgt: iemand klikt op jouw advertentie op Twitter en komt zo op jouw website terecht. Nu kan Twitter zien of diegene een gebeurtenis uitvoert op jouw website. Deze gebeurtenissen zijn van te voren in te stellen. Je kunt bijvoorbeeld meten op aankopen, maar ook op het invullen van een bepaald formulier. Handig toch?

Dat doen wij zeker! Om je Twitter ads te beheren, hebben we van jou alleen wat basis beeldmateriaal nodig. Wij zorgen, als dat nodig is, dat het bruikbaar wordt voor de advertenties. Daarnaast zorgen wij ervoor dat deze beelden gecombineerd worden met scherpe, aantrekkelijke, doelgerichte teksten. Vanaf hier monitoren we hoe deze teksten aanslaan bij je doelgroep. Werkt de ene tekst of afbeelding beter dan de ander? Dan gaat de minder goed presterende afbeelding of tekst weg en maken we een nieuw beeld of tekst om te concurreren met de advertentie die al goed liep. Door op deze manier te blijven a/b testen, zorgen we dat jouw campagne een succes blijft.

Uiteraard! Het Twitter advertentieaccount is gekoppeld aan het Twitter account van jouw bedrijf. Je kunt dus altijd in het advertentieaccount kijken om te zien waar wij mee bezig zijn en wat de resultaten daarvan zijn. Daarnaast plannen we elke maand een (zoom) meeting om de resultaten van die maand door te spreken, toe te lichten en je te adviseren over hoe we het beste verder kunnen gaan. Ontvang jij je resultaten het liefst in een rapport? Ook dat regelen we voor je. Zo kun je jouw maandelijkse resultaten makkelijk terugvinden.

De kosten van adverteren zijn altijd afhankelijk van wat je ermee wil bereiken, wie je ermee wil bereiken en wat je aan je doelgroep wil vertellen. Wil je bijvoorbeeld dat je doelgroep meer weet over waar jouw bedrijf voor staat, dan is dat goedkoper dan wanneer je wil dat potentiële klanten op jouw website een aankoop doen. Daarom kun je voor een goed antwoord op deze vraag het beste even bellen met een van onze social media experts. Na even met je te praten over de bovenstaande onderwerpen, kunnen ze je een goede inschatting geven van wat voor budget jij nodig hebt om jouw doelstellingen te bereiken.

Dat is altijd een beetje afhankelijk van wie jouw doelgroep precies is. We weten al wel dat er in Nederland dagelijks zo’n 2 miljoen actieve gebruikers zijn. De kans dat een deel van jouw doelgroep daar onder valt is dus zeker aanwezig! Het voordeel van adverteren op Twitter is dat je kunt targeten op bepaalde onderwerpen door middel van trefwoorden. Zo weet je dat jouw advertenties alleen terechtkomen bij mensen waarvoor het ook daadwerkelijk relevant is.

Ja, dat kunnen we! Onze social media experts specialisten houden zich naast het adverteren op Twitter ook bezig met Facebook, Instagram en LinkedIn. Wanneer we met je in gesprek gaan, zijn dit ook altijd opties die we open houden in ons advies. Is jouw doelgroep beter te vinden op een ander platform of is jouw doelstelling beter te behalen via een ander platform? Dan denken we graag met je mee in hoe je dat het beste kan oppakken. Interesse in advies over social media marketing? Neem dan even contact op met onze specialisten!

Wij kunnen adverteren op Twitter voor allerlei MKB’ers en zelfstandige professionals. Bij Pittig Bakkie willen wij graag gepassioneerde ondernemers helpen om de wereld een beetje mooier te maken, daar krijgen wij namelijk energie van! We willen de mensen met passie, gedrevenheid en energie helpen om online meer zichtbaar te worden. 

Voorbeelden van bedrijven waar we nu mee samenwerken zijn:

  • Autorijscholen
  • Bloemisten
  • Coaches
  • Horeca
  • Interieurstylisten
  • Makelaars
  • Scholen
  • Schoonheidsspecialisten
  • Sportscholen
  • Stichtingen en Verenigingen
  • Winkels

Zeker! Wij worden er namelijk ook heel blij van om onze kennis met anderen te mogen delen. Daarom bieden wij trainingen aan voor bijna alles wat we doen. Ook Twitter adverteren dus! Naast onze trainingen, kunnen we je ook ‘uurtje factuurtje’ helpen met al je problemen met onze dienst ‘Marketing advies’. We helpen je dan bij al jouw vragen over adverteren op Twitter. 

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Bel even naar ons!

Als jij jouw social media beheer uitbesteed bij Pittig Bakkie, zorgen wij dat jouw Twitter account relevant en interessant wordt en blijft voor je volgers. Hiervoor hebben we wel wat beeldmateriaal van je nodig, dit zorgt er namelijk voor dat jouw content ook echt van jou is.

Nee, wij hanteren geen vaste contracten. We vinden namelijk dat een samenwerking moet passen. Gaan we voor jou adverteren op Twitter? Dan vragen we wel om een stukje commitment in de vorm van een samenwerkingsperiode van drie maanden. Zo kunnen we serieus voor jou aan de slag om de best mogelijke resultaten naar boven te halen. Soms werkt adverteren namelijk in één keer, maar 90% van de tijd zien we dat er even getest moet worden om te zien welk advertentiemateriaal het beste werkt bij jouw doelgroep.

Daarnaast gebruiken we deze drie maanden ook om elkaar en onze manieren van werken beter te leren kennen, zodat we jou kunnen helpen op een manier die jij fijn vindt. Hierdoor, samen met de resultaten die we kunnen behalen met het juiste advertentiemateriaal, hopen we langdurige samenwerkingen aan te gaan.

Kennismaken onder het genot van een pittig bakkie.