Current
GE current, a Daintree company
Horticulture lighting.
Grote kans dat je er nog nooit van hebt gehoord, horticulture lighting. Toch ben je de verlichting van Ge Current vast wel eens tegengekomen als je langs de kassen in het Westland of in West-Friesland bent gereden. Om kas eigenaren en andere geïnteresseerden te laten zien wat ze in huis hebben, draaien we campagnes op LinkedIn en Twitter en hebben we een e-mailfunnel opgezet met e-book of lighting plan.
Targets en Toolbox.
De doelen van de klant
- Duurzame leadgeneratie
- Naamsbekendheid vergroten in Europa
- Professionele uitstraling creëren
- Expertstatus opbouwen
Dit hebben we gedaan
- Ontwerpen landingspagina
- Bouwen van landingspagina
- E-mailfunnel opgezet
- Adverteren op LInkedIn
- Adverteren op Twitter

Goed werk heeft tijd nodig
Wat hebben we behaald.
Het aantal volgers op social media is in 2021 met 396% gestegen. Niet alleen is hierdoor de interactie gestegen, maar het is ook een mooie manier om de merkbekendheid te vergroten.
In de afgelopen maanden hebben we meer dan 168 interessante, relevante social media berichten geschreven voor Current!
Door wekelijks actief berichten te plaatsen op social media kanalen is de interactie met de volgers met zo’n 450% gestegen.
Dankzij succesvolle social media campagnes is het aantal leads per maand via de website voor Current is toegenomen.
Belichting voor zakelijk succes
Lead generation.
Kas verlichting aanschaffen is natuurlijk niet iets wat je elke dag doet. Het is iets waar geïnteresseerden lang over nadenken. Een goede informatievoorziening en de relatie met de klant staan daarom voorop. Potentiële klanten kunnen daarom eenvoudig contact opnemen en vrijblijvend advies aanvragen en een lichtplan laten maken.
