Neerlandia Houten Vloeren
Ambachtelijke kijk op parket
Nieuwe website met een geüpdate huisstijl .
De nieuwe website van Neerlandia Houten Vloeren was voor onze designers een uitgelezen kans om hun creativiteit de vrije loop te laten gaan. Tijdens het ontwerpen is ook meteen de huisstijl aangepakt, zonder dat deze al te veel veranderd is. Zo blijft dit vertrouwde bedrijf óók online herkenbaar en zichtbaar.
Bij Neerlandia kregen we ook de mogelijkheid om functionaliteiten toe te voegen. Zo hebben we een webshop ingericht en twee blogmodules uitgedacht. Hierin zijn we in gesprek gegaan met Laura om de wensen te begrijpen en te bepalen hoe we deze het beste kunnen vervullen met behulp van technologie. Het eindresultaat: een website die aan alle wensen voldoet en er ook nog verdomd mooi uitziet.
Targets en Toolbox.
De doelen van de klant
- Nieuwe website
- Vernieuwde huisstijl, incl. geüpdate logo
- Eenvoudig zelf aanpassen van de website
Dit hebben we gedaan
- Ontwerpen website
- Bouwen van de website
- Webshop ingericht
- Twee blogmodules uitgedacht
Continu in ontwikkeling
Elke dag een beetje beter.
Bij Neerlandia hebben ze het goed begrepen. Elke dag is een kans om het nog beter te doen. Daarom blijven we samen doorgaan met het optimaliseren van de website, de huisstijl en de e-mail marketing campagnes. Zo zorgen wij ervoor dat de klanten krijgen wat ze nodig hebben en stimuleren we de aanvragen en verkopen. Ook hulp nodig met je website, marketing of branding?
